Serwosilniki momentowe serii KBM bez obudowy

////Serwosilniki momentowe serii KBM bez obudowy
Serwosilniki momentowe serii KBM bez obudowy
Serwosilniki momentowe serii KBM bez obudowy

Serwosilniki momentowe KBM bez obudowy – Bezszczotkowe silniki momentowe bez obudowy serii KBM zostały zaprojektowane w celu uzyskania najwyższej wydajności, długiej żywotności i prostoty montażu, która obecnie jest wymagana przez konstruktorów. Silniki bez obudowy stosowane są w aplikacjach wymagających kompaktowych wymiarów silnika – zajmują nawet do 70% mniej miejsca w porównaniu do konwencjonalnego silnika serwo o podobnych parametrach.

Osoba kontaktowa: mgr inż. Stefan Ziemiński
E-mail: automatyka[at]pivexin-tech.pl
Tel.: +48 32 412 30 45

Zalety i korzyści silników momentowych serii KBM

• Silniki KBM cechuje maksymalna gęstość momentu obrotowego, co przekłada się na dużo mniejszą ilość wymaganego miejsca do zabudowy
• Ekstremalnie płynna praca silnika przy niskich prędkościach obrotowych, dzięki minimalnemu momentowi zaczepowemu silnika i małym całkowitym zniekształceniom harmonicznym
• Szeroki zakres prędkości obrotowych i duże przyspieszenia
• Temperatura uzwojeń do 155°C z zintegrowanym termistorem pozwala na bezpieczną ciągłą pracę w wymagających aplikacjach
• Silniki dostępne w 14 rozmiarach z różnymi długościami wirnika pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie do aplikacji
• Standardowy czujnik sprzężenia zwrotnego oparty na efekcie Halla
• Izolacja nisko i wysokonapięciowa w standardzie
• Bezpośredni montaż na wale maszyny – napęd bezpośredni, brak luzów mechanicznych, wysoka precyzja
• Bezobsługowość – silniki KBM nie posiadają własnych łożysk, wykorzystywane jest łożyskowanie wału maszyny.

Podstawowe parametry:

• Napięcie zasilania: do 240VAC dla izolacji S, > 240 aż do 480VAC dla izolacji H
• Dostępne rozmiary silników: KBM(S)-10, 14, 17, 25, 35, 43, 45, 57, 60, 79, 88,118, 163 oraz 260
• Wersja KBMS-xx posiada dodatkowo zintegrowane czujniki Halla,
• Ciągły moment postojowy: od 0,487 Nm do 3445 Nm
• Maksymalny moment postojowy: od 1,17 Nm do 12812 Nm
• Średnica zewnętrzna silnika od φ 59,97 mm do φ 850 mm,
• Średnica wewnętrzna silnika od φ 16,01mm do φ 557,85mm

 

Pliki do pobrania

Rysunki 2D i 3D