Motoreduktory AC małych mocy

///Motoreduktory AC małych mocy
Motoreduktory AC małych mocy

Motoreduktory AC małych mocy – Firma Pivexin Technology Sp. z o. o. oferuje niezwykle szeroki zakres techniki napędowej – począwszy od niewielkich napędów prądu stałego, a skończywszy na potężnych motoreduktorach w korpusie żeliwnym. Jedną z najpopularniejszych zaś dziedzin są motoreduktory małych i średnich mocy, złożone z asynchronicznych, klatkowych silników trójfazowych (rzadziej jednofazowych) oraz różnego typu przekładni. Zastosowanie znajdują one w każdej dziedzinie przemysłu czy rolnictwa i w każdym prawie że typie maszyny.
Poniżej przedstawiamy naszą szeroką ofertę w zakresie jednostek napędowych AC małych i średnich mocy. Składają się na nie przekładnie produkowane przez włoską markę TRANSTECNO, reprezentowaną przez Pivexin Technology z powodzeniem od wielu lat, a także wysokiej jakości silników AC marek niemieckich, austriackich lub włoskich. Dostępne przekładnie to m.in. przekładnie ślimakowe, przekładnie ślimakowe podwójne (oferujące olbrzymie przełożenia i bardzo niską prędkość obrotową), przekładnie walcowe w korpusach aluminiowych, niezwykle udane przekładnie walcowo-stożkowe serii CMB, przekładnie planetarne, przekładnie płaskie (walcowe) kilku serii (ATS, FT, KFT), czy przekładnie kombinowane. Silniki w standardzie mają zasilanie 230/400V AC (przy większych mocach 400/690V AC), stopień ochrony IP55, klasę izolacji F/B. Przekładnie możemy również wyposażyć w silniki z hamulcem, z podwyższonym stopniem ochrony, z obcym chłodzeniem, silniki Atexowe (wykonanie do strefy zagrożonej wybuchem) lub też inne jeszcze specjalistyczne wykonania.

Osoba kontaktowa: Dariusz WróbelSilniki i przekładnie
E-mail: napedy[at]pivexin-tech.pl
Tel.: +48 32 412 30 12

Seria CM
Seria CM to połączenie silnika AC oraz najpowszechniejszej, sprawdzonej i ekonomicznej przekładni ślimakowej. Przekładnie serii CM posiadają główne wymiary tożsame z większością konkurencji, jednak charakteryzują się wyższą pieczołowitością wykonania, estetyką, sprawnością, odpornością na przeciążenia i szczelnością. Seria CM stała się także podstawą do kolejnych wersji rozwojowych – takich jak seria CMP, CMM, CMPU.
Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,06kW do 7,5kW,
  • Momenty od 15 do 1050 Nm,
  • 10 dostępnych wielkości: CM026/030/040/050/063/070/075/090/110/130,
  • Dostępne dostawki walcowe PG056/063/071/080/090,
  • Przełożenia bazowe od i=5 do i=100,
  • Dzięki dodatkowemu stopniu PG przełożenia wzrastają do maks. i=300,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa dla wielkości 026-110,
  • Obudowa żeliwna dla wielkości 130,
  • Ślimacznica z wysokiej jakości brązu,
  • Budowa modułowa,
  • Liczne możliwości konfiguracyjne,
  • Dostępne liczne akcesoria,
  • Wały drążone od 12 do 42mm,
  • Dowolna pozycja pracy dla przekładni aluminiowych,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.
Seria CMG

Seria CMG to zespół silnika asynchronicznego z bardzo popularną i uniwersalną przekładnią walcową. Możliwości konfiguracyjne są olbrzymie.

Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,06kW do 4,0kW,
  • Momenty od 40 do 500 Nm,
  • 5 dostępnych wielkości: CMG00/CMG01/CMG02/CMG03/CMG04,
  • Przełożenia od i=3,7 do i=398,3,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Kołnierze wyjściowe oraz łapy żeliwne,
  • Kołnierze i łapy dostępne w wielu opcjach,
  • Koła z uzębieniem skośnym,
  • Wysoka sprawność = energooszczędność,
  • Budowa modułowa,
  • Bardzo liczne możliwości konfiguracyjne,
  • Wał wyjściowe 20mm dla CMG00 i CMG01, 25mm dla CMG02, 30mm dla CMG03, 35mm dla CMG04,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym
Seria CMB
Seria CMB stanowi zespół silnika AC oraz przekładni walcowo-stożkowej. CMB to dwu- lub trójstopniowe przekładnie – stopień wyjściowy posiada koła stożkowe, dzięki czemu przeniesienie ruchu następuje pod kątem, pierwsze stopnie to z kolei układ przekładni walcowej. Seria CMB charakteryzuje się najwyższą jakością, odpornością na przeciążenia, a jednocześnie niezwykłą uniwersalnoścą. Może też z powodzeniem zastępować ekonomiczne przekładnie ślimakowe serii CM, ponieważ wymiary stopnia końcowego są tożsame. Krok taki pozwala zredukować zużycie energii elektrycznej (wysoka sprawność przekładni).
Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,06kW do 4,0kW,
  • Momenty od 40 do 500 Nm,
  • 4 dostępne wielkości: CMB402/CMB502/CMB633/CMB903,
  • Przełożenia od i=6,2 do i=221,9,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Koła z uzębieniem skośnym oraz koła stożkowe,
  • Wysoka sprawność = energooszczędność,
  • Budowa modułowa,
  • Liczne możliwości konfiguracyjne,
  • Wały drążone 18/25/35mm,
  • Wały drążone 18/25/35mm,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.
Seria CMM
Seria CMM stanowi połączenie dwóch przekładni ślimakowych, których przełożenia multiplikują się i pozwalają uzyskać bardzo niskie prędkości obrotowe na wyjściu (nawet poniżej 1 obr/min).
Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,06kW do 1,85kW,
  • Momenty od 18 do 2450 Nm,
  • Przełożenia od i=75 do i=3600,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Budowa modułowa,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Bardzo liczne możliwości konfiguracyjne,
  • Wysoka samohamowność,
  • Bardzo niska sprawność,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.
Seria ATS
Seria ATS to połączenie silnika asynchronicznego oraz sprawdzonego i popularnego typu przekładni płaskiej. ATS jest większa od serii FT/KFT i obsługuje większe silniki.
Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,12kW do 4,0kW,
  • Momenty od 10 do 659 Nm,
  • 2 dostępne wielkości: ATS90X/ATS91X (X – ilość stopni przełożenia),
  • Przełożenia od i=5,7 do i=376,2,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Kołnierze wyjściowe żeliwne,
  • Koła z uzębieniem skośnym,
  • Wysoka sprawność = energooszczędność,
  • Budowa modułowa,
  • Liczne możliwości konfiguracyjne,
  • Wał drążony 35mm dla ATS90X oraz 40mm dla ATS91X,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.
Seria FT

Seria FT to połączenie silnika asynchronicznego oraz zwartej, solidnej przekładni w płaskim korpusie.

Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,09kW do 1,1kW,
  • Momenty od 12 do 655 Nm,
  • 3 dostępne wielkości: FT105/FT146/FT196,
  • Przełożenia od i=3,7 do i=929,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Koła z uzębieniem skośnym,
  • Wysoka sprawność = energooszczędność,
  • Budowa modułowa,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Średnice wału drążonego 17/20/30/35mm,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.
Seria KFT105

Seria KFT105 to najmniejsza dostępna przekładnia płaska – zintegrowana z silnikiem jednofazowym lub trójfazowym o mocy nawet tylko 25W. To doskonałe rozwiązanie wszędzie tam, gdzie zapotrzebowanie na moc jest niewielkie, a jednocześnie potrzebna jest niska prędkość obrotowa.

Najważniejsze cechy:

  • Moce silników: 25/40/60/90/120W,
  • Momenty od 3 do 120 Nm,
  • Przełożenia od i=20,57 do i=929,4,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Koła z uzębieniem skośnym,
  • Silnik zintegrowany z przekładnią,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym
Seria WMP

Seria WMP to połączenia silnika prądu zmiennego oraz zespołu dwóch przekładni – ślimakowej na pierwszym stopniu oraz planetarnej na drugim. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać bardzo duże przełożenia, a także przenieść ruch obrotowy pod kątem 90 stopni.owa.

Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,09kW do 0,18kW,
  • Momenty od 25 do 120 Nm,
  • Przełożenia od i=97,5 do i=2734,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Budowa modułowa,
  • Smarowanie przekładni planetarnej smarem syntetycznym, przekładni ślimakowej olejem.
Seria CMPU

Seria CMPU to zespół dwóch przekładni z silnikiem asynchronicznym. CMPU tworzy przekładnia ślimakowa (drugi stopień) oraz niewielkiej przekładni walcowej PU, dzięki czemu maksymalne dostępne przełożenie to aż i=857.

Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,18kW do 1,1kW,
  • Momenty od 28 do 1049 Nm,
  • Przekładnie wyjściowe od CM050 do CM090,
  • Przełożenia od i=28,5 do i=857,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Budowa modułowa,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.
Seria ACP

Seria ACP to połączenia silnika prądu zmiennego oraz przekładni planetarnej, dzięki czemu uzyskujemy niewielki gabaryt i wałek wyjściowy w jednej osi z wałkiem silnika.

Najważniejsze cechy:

  • Moce od 0,18kW do 1,1kW,
  • Momenty od 28 do 1049 Nm,
  • Przekładnie wyjściowe od CM050 do CM090,
  • Przełożenia od i=28,5 do i=857,
  • Wysokiej jakości obudowa aluminiowa,
  • Budowa modułowa,
  • Dowolna pozycja pracy,
  • Dożywotnie smarowanie olejem syntetycznym.