Pasy zębate

Pasy zębate

Pasy zębate: stanowią integralną część napędów pasowych. W przeciwieństwie do napędów z paskiem klinowym nie dochodzi tu do poślizgu między paskiem a kołem. Pasy zębate są głównie wykorzystywane tam gdzie ważna jest dokładna synchronizacja układu i wysoka wydajność napędu.

Osoba kontaktowa: Katarzyna Widera
E-mail: czescimaszyn[at]pivexin-tech.pl
Tel.: +48 32 412 30 11

Pasy poliuretanowe, metryczne z trapezowym uzębieniem, podziałka T, AT
  • Dostępne w następujących podziałkach: T2,5, T5, T10, AT5, AT10
  • Materiał: poliuretan, wykonanie wg DIN 7721-1
  • Typowe szerokości pasów:
    • 4mm, 6mm, 10mm – dla T2,5
    • 10mm, 16mm, 25mm – dla T5
    • 16mm, 25mm, 32mm, 50mm – dla T10 i AT10
    • 10mm, 16mm, 25mm, 32mm– dla AT5
Pasy neoprenowe, metryczne z półokrągłym uzębieniem , podziałka HTD 3M, 5M, 8M, 14M
  • Dostępne w następujących podziałkach: 3M, 5M, 8M, 14M
  • Materiał: neopren, kształt zęba: wykonanie wg ISO 13050
  • Typowe szerokości pasów:
    • 6mm, 9mm, 15mm – dla 3M
    • 9mm, 15mm, 25mm – dla 5M
    • 20mm, 30mm, 50mm, 85mm – dla 8M
    • 40mm, 55mm, 85mm, 115mm, 170mm– dla AT5
Pasy poliuretanowe, metryczne z trapezowym uzębieniem, podziałka T, AT
  • Dostępne w następujących podziałkach: XL, L, H, XH
  • Materiał: neopren
  • Typowe szerokości pasów:
    • 6,35mm, 7,94mm, 9,52mm – dla XL
    • 12,7mm, 19,05mm, 25,4mm – dla L
    • 19,5mm, 25,40mm, 38,10mm, 50,8mm, 76,20mm – dla H
    • 50,8mm, 76,20mm, 101,6mm, 127mm – dla XH
Pasy poliuretanowe, metryczne z trapezowym uzębieniem, podziałka T, AT
  • Dostępne w podziałkach metrycznych i calowych
  • Materiał: poliuretan
Płytki zaciskowe dla pasów zębatych
  • Dostępne w podziałkach metrycznych i calowych
  • Materiał: aluminium
Pasy obustronnie uzębione
  • Dostępne na zapytanie
  • Typowe szerokości pasów:
    • 3/4”, 1”, 1 1/2”, 2”, 3” – dla DH
    • 20mm, 30mm, 50mm, 85mm – dla D8M
    • 10mm, 16mm, 25mm – dla DT5
    • 16mm, 25mm, 32mm, 50mm– dla DT10
Pokrycia pasów
  • Poliamidowe pokrycie: PAZ/PAR
  • Pokrycie folią PU:
  • Pokrycie pianką poliuretanową:PU Yellow, CELLOFLEX
  • Pokrycie PVC: SUPERGRIP, FISHBONE, PVC BLUE/WHITE
  • Pokrycie gumowe: LINATEX, POROL , ISOGUM
Pasy o podwyższonej wytrzymałości
  • Mustang SPEED – stosowane przy dużych prędkościach pracy przekładni
  • Mustang TORQUE – w aplikacjach gdzie potrzeba przenieść duże momenty obrotowe
  • FALCON – są doskonałą alternatywą dla przekładni z łańcuchami
  • EAGLE NRG – odpowiadają potrzebom rynku, które dotyczą synchronicznych napędów i redukcji hałasu